Sık geçen başlıklar

20 şubat 2023 hatay depremi 2

ekşi'de gör
ne yaptınız, topladığınız paraları cukkaladınız değil mi? kakara kikiri ederek zengin iş adamlarının vergi borçlarından düştünüz, matah bir bok yaptığınızı düşünüp "lösemi hastası x tedavi masrafını bağışlıyor" diye garibanın parasına çökme romantizmini yedirmeye çalıştınız, bir muhabirinizi deprem bölgesine yollayıp sanki mtv cribs çekiyormuş gibi çadır genişliğini ve rahatlığını övdürdünüz, peki sonuç ne? insanların hangi yarasına merhem oldunuz, millet haftalardır poşete tuvaletini yapıyor, köylere çadır ulaşmıyor, insanlar bir kap yemek için saatlerce sıra bekliyor. çıldırmamak elde değil. haftalardır ekrandan resmen dalga geçiyorsunuz, bu nedir, allah'ın bir tabela üniversitesinden bile diploma alamamış adamın lafına bakıyor her şey. bir kişi istifa etmiyor lan, 40binden fazla insan öldü ki hepimiz biliyoruz sayının daha fazla olduğunu, yetişemiyorlar, beceremiyorlar, organize olamıyorlar, yapmaları gerekeni zamanında yapamadıkları için insanlar ölüyor. haftalardır enkaz altında sağ kalan; ama zamanında ulaşılamadığı için ölen insanları düşünüp kahroluyorum. bunda en ufak bir payım olduğunu düşünseydim yapacağım ilk iş intihar etmek olurdu, istifa etmekle de yetinmezdim. neden ben, yani bir vatandaş, bu derece bir vicdan azabının içinde yaşamak zorundayım, neden en ufak bir sorumluluk alamıyorsunuz? ne zaman gideceksiniz? siktirin gidin artık ya.
biz orta asya'da mis gibi takılıp kımızımızı içip ata binecektik. her yer ova dümdüz, oh doğayla iç içe takılacaktık. bok vardı oradan kalktınız geldiniz de bula bula bu dandik anadolu coğrafyasını buldunuz yurt edinecek. ne depremi biter, ne afeti biter, ne savaşı biter, ne arapı biter, ne yunanı biter, deli olursun! sizin ben vizyonunuzu skeyim ata gibi! aq göçebesi otursana oturduğun yerde, sanki bana amerika'yı keşfedecekte yeni dünya'da alemlere akacak!