''bitcoin patlayacak'' ''x takımının bjk'ye döşeyeceği boru'' yazanlara soruyorum, neden insanların kaybetmesinden mutlu oluyorsunuz? mutluluk kaynağınız başarısızlıklar kayıplar mı ? kendiniz başarılı olmayı kazanmayı deneseniz daha güzel olmaz mı? illa diğerleri de kaybetsin sizin seviyenize gelsin istiyorsunuz, ben de başarayım başaranların arasına katılayım yok mk.
peki neden böylesin, cevabı basit tam bir eziksin, kaybetmek kolay ama başarmak zor, başarmak mücadele ister, emek ister.
19.01.2018 · 29. sıra
sosyalbocuk
18.01.2018 14:04 ~ 14:05