bunu defalarca soylemesinin arkasindaki temel sebep asinin bedava olmasindan rahatsiz olusu.
o kadar rahatsiz ki bari bir sekilde kendi kitlemi kandirayim, prim toplayayim diyor.
dusunsenize halkin yararina bir sey yapiyorlar (bizim vergimizle alsalar dahil) ama herhalde iktidarlari boyunca ilk defa halktan bunun icin ek para alamiyorlar, araci yok, yandas zengin eden garanti rakamlar yok, 5 li insaat cetesi yok.
cildirmis olmali, muhtemelen 19 senelik iktidarinda en cok rahatsizlik duydugu konularin basinda gelir bu.
04.07.2021 · 40. sıra
crazy tiftik
03.07.2021 00:18