Sık geçen başlıklar

2 ocak 2020 fatih'te donarak ölen vatandaş 1

ekşi'de gör
eskiden sokakta kimse yaşamıyor diye övünürdük. yardımlaşan, dayanışan toplumuz derdik. amerika'daki evsizleri gösterip 'gelişmişler ama insanlarına sahip çıkamıyorlar bak.' diyenlerimiz olurdu.
şimdi sokakta donarak ölüyor insanlarımız.
sağken yardım istese bir şey yapmayacak olan sağlık görevlileri ölüsü için seferber oluyor.

ekleme: sağlık sektöründeki arkadaşlar mesaj attılar, sağlık görevlisi ne alaka diye.. burda bahsi geçen sağlık görevlisinin kendisi değil sistem. sizinle konunun ne ilgisi var? (bkz: 1 ocak 2020 gss borcu olanların tedavi olamaması) diye bir şey çıktı. paranız yoksa ve işsizseniz tedavi olamıyorsunuz. ve 50 lira ödeyemediği için dahiliye kapısından gönderilen teyze gördüm daha geçen ay.
düzeltme: öğünmek değil, övünmek.