mart ayında leş gibi havalarda cafeleri, heryeri açık tutup teması arttırıp... mayıs ayında kuşlar uçuşurken insanları eve tıkmaya çalışan iş bilmezler yüzünden bu duruma geldik.
ısrarla kapatın dedik şubat-mart-nisan aylarında cafeleri, restoranları. mayısta ülkeyi normalleştirecektiniz ama tam tersini yapmaya kalkıyorlar. bir tane doğrunuz bir tane golünüz yok şu hayatta
04.05.2021 · 37. sıra
ben doktorum acilin
03.05.2021 00:14