fenerbahçe taraftarına helal olsun. rahatsızlanan çocukla beraber hepsi tribünü terk etti. allah rahmet eylesin.
not:gs
edit: fav için böyle bir konu üzerinden prim yapamam bu vicdansızlıktır. çocuk orda can çekişiyor, anons yapılıyor ambulans için sonra tribün "seni sevmeyen ölsün" diye tezahürat yapıyor. biraz öz-eleştiri yapın artık. fb hocası ile bizim hocanın maç sonu açıklamasına bak derim sadece. kim daha insani kim daha duyarlı kim daha insaflı? ömrümde bu denli tiksindiğimi hatırlamıyorum kendi takımımdan.
04.11.2018 · 2. sıra
papyonluu
03.11.2018 00:04 ~ 14:38