- siz covid pozitif olanları, semptom göstermiyor diye vaka olarak bildirmediniz mi?"
+ evet.
- neden?
+ ülkemizin itibarını ve çıkarlarını düşündük.
söyleyeceklerim bu kadar.
03.10.2020 · 38. sıra
2x3
02.10.2020 15:16 ~ 15:26