ya aslında işin içinde biz olmasak baya eğlenceli geçiyor, karşılıklı ataklar, net pozisyonlar, verilmeyen goller falan.
(bkz: şimdi lihtenştaynlı olmak vardı anasını satayım)
03.12.2015 · 9. sıra
chepi
02.12.2015 17:18 ~ 17:26