Sık geçen başlıklar

1kg domatesin 11 tl olması 2

ekşi'de gör
evde menemen yapayım diyorum sonra domates alacağım parayla dışarıdan yemek söylerim daha karlı olur deyip vazgeçiyorum.
yeni türkiye ve menemen.
(bkz: vakit nakittir)
bugün markette karşılaştığım, tarım ülkesi olan güzel vatanımızın son güzelliği!

ne oldu da 1 kg domates 11 lira oldu lan allahsızlar?! 11 lira lan 11 lira, oha amına koyiyim...

sanki göktaşı düştü...