Sık geçen başlıklar

1999'dan beri internet kullanan efsane nesil 3

ekşi'de gör
99'da okuldan bir arkadaşımla üsküdar'da oturuyoruz. bizim olayla hiç alakamız yok. bilgisayarla işimiz fifa 98 ve autocad ancak... başka bir arkadaşımız interneti anlattı da anlattı. sonra da şifresini verdi deneyelim diye. "bir ara yüzü var, oradan bağlanmak için bir numara seçiyorsun, modem cızırtılarından sonra internettesiniz" dedi. "kızlarla konuşuyorsun" dedi. "ben bir sürü kızla buluştum" dedi. dedi de dedi... biz de eve koşarak gittik. programı kurduk. denedik denedik ama bağlanamadık. bir süre uğraştıktan sonra tekrar arkadaşımızı aradık. bize başka bir numara verdi, "buradan bağlanırsınız" dedi. numarayı yazdık, aradık. telefon çalmaya başladı. modem cızırdayacak diye beklerken telefon açıldı ve bir kadın "alo?" dedi.
bilgisayarın başında iki arkadaş kala kaldık. ne yapsak ne etsek bilemiyoruz. ben medeni bir insan olduğum için bilgisayara doğru eğilerek, kibar bir tonlamayla "eeee iyi günler hanımefendi, internete bağlanmak için aramıştık da biz" dedim. bilgisayardan sürekli "alo, alo" sesi geliyor... "hanımefendi beni duyabiliyor musunuz?" dedim bilgisayara bağlı mini hoparlörlerime... telefonun diğer ucundaki kadıncağız memnuniyetsiz, ufluyor sürekli... "ev burası, aramayın" dedi. belli ki herkes internete bağlanmak için arıyor kadıncağızı... ama ben diğer arayanlar gibi olmadığım için, mahcup bir ifade ile son bir kez hoparlöre doğru eğildim ve "rahatsızlık verdik, kusura bakmayın..." diyerek konuşmayı sonlandırdım...

efsaneymiş... 99'dan beri kullanıyoruz da ne oluyor? "internete bağlanmak için aramıştık" demek için eğildiğimde omuzlarıma binen yükü o gün bu gündür taşıyorum ben...

(simmmgeeee, burayı okuyorsan beni bul...)
bu nesildenim. ergenliğime denk geliyor, cayır cayır kullanıyorduk. itiraf.com falan vardı. buradaki debe gibi orada da itiraf.com kitabına basılan itiraflar vardı. benim 4-5 itirafım kitabına basılmıştı:) siberalem'den erkek kaldırırdık ahaha. y kuşağı internetle büyüdü yani.
1998 yılında 10 yaşımda ilk defa internet cafeye gitmem ile başlayan internet maceram 1999'da ilk pc'min alınmasıyla evde sanırım daha kontrol altına alınmıştım
hee birde 99'dan 2000'e geçtiğimiz gece bizim pc çöp olacakmı diye kara kara düşünürken sabaha hiç birşeyin olmadığını tüm dünya ile beraber öğrenen nesile de mensubum.