Sık geçen başlıklar

1999 sonrası sigortalıların uğradığı haksızlık 2

ekşi'de gör
mevcut düzenlenmenin anlamı şudur:

1999 girişli 43 yaşında emekli olsun.
2000 girişli 60 yaşına kadar çalışsın.

gençler uyanın, tek ve herkesi kapsayan emeklilik reformu talep edin.

yoksa 60 yaşınıza kadar çalışıp içi boşalmış sgk yüzünden 60 dolar emekli maaşına talim edersiniz.
haksızlık ve büyük rezalettir.

benden 3-4 yaş büyük biri benden 20 sene önce emekli oluyorsa, yemişim böyle adeleti.

bundan sonra oy moy yok.