Sık geçen başlıklar

1996-2000 arası lig maçlarının incelemeye alınması 2

ekşi'de gör
bir galatasaraylı olarak sonuna kadar desteklediğim kampanya.

galatasarayın o dönemki başarısından zerre şüphem yok ne varsa incelenebilir fakat tek bir şartım var, karşılığında fener ve bjk 2011 ile ilgili cas'a tazminat davası açacak, bakın sizin için win win, galatasaray'ın şikeci olduğunu sizin de şikeci olmadığınızı kanıtlama şansınız var.

hadi kulüplerinize baskı yapın da bu ikisi de yapılsın.

edit: bayılıyorum bu trolle ya, adam dünyanın gelmiş geçmiş en büyük kulübü real madrid'i franco'ya bağladı, bilgili troll seni, he ya franco olmayaydı real madrid şuan osasuna gibiydi. franco örneğinin en benzeri şükrü saraçoğlu'dur aslında ama yine saçmalamış.
2000'de yenilgisiz uefa'yı kazanan* takımın kendi yerel liginde 4 sene üst üste şampiyon olmasına şaşırmak aptallıktır.

hakan şükür cemaatçi diye bunu bütün galatasaray'a mâl etmeye çalışmakta ayrı bi rezilliktir.