bir galatasaraylı olarak sonuna kadar desteklediğim kampanya.
galatasarayın o dönemki başarısından zerre şüphem yok ne varsa incelenebilir fakat tek bir şartım var, karşılığında fener ve bjk 2011 ile ilgili cas'a tazminat davası açacak, bakın sizin için win win, galatasaray'ın şikeci olduğunu sizin de şikeci olmadığınızı kanıtlama şansınız var.
hadi kulüplerinize baskı yapın da bu ikisi de yapılsın.
edit: bayılıyorum bu trolle ya, adam dünyanın gelmiş geçmiş en büyük kulübü real madrid'i franco'ya bağladı, bilgili troll seni, he ya franco olmayaydı real madrid şuan osasuna gibiydi. franco örneğinin en benzeri şükrü saraçoğlu'dur aslında ama yine saçmalamış.
12.03.2021 · 8. sıra
mr and mrs brown
11.03.2021 11:23 ~ 13:24