Sık geçen başlıklar

1996 yılından hatırda kalanlar 4

ekşi'de gör
bir aile dostumuzun ablası ailecek kaza geçirmislerdi.taziyeye gitmistik ailecek biz de.. arabadaki anne ve oğul ölmüştü, baba ve kız yaşıyordu..oğlan 2 yasindaydi kurtulan kız çocuk 8.. babanne sürekli ağlıyor ve aynı cümleyi tekrarlıyordu " keşke oğlan degil kız olseydi, allah'ım niye kızı almadın oğlumu bana geri ver kızı al" .. küçük kız da yanımizda ağlıyordu..

hayatımda daha kötü birini goremeyecegimden emindim o an..
kimi bebek bezi diyo, kimi dogdugum yil, kimi 2 yasindaydim. yaslandik amk. ben 12 yasindaydim la o sene! 3 senedir bodrumunda oturdugumuz evi nihayet bitirip, zemin katina terfi ettigimiz yil benim icin. vay be...