bir aile dostumuzun ablası ailecek kaza geçirmislerdi.taziyeye gitmistik ailecek biz de.. arabadaki anne ve oğul ölmüştü, baba ve kız yaşıyordu..oğlan 2 yasindaydi kurtulan kız çocuk 8.. babanne sürekli ağlıyor ve aynı cümleyi tekrarlıyordu " keşke oğlan degil kız olseydi, allah'ım niye kızı almadın oğlumu bana geri ver kızı al" .. küçük kız da yanımizda ağlıyordu..
hayatımda daha kötü birini goremeyecegimden emindim o an..