Sık geçen başlıklar

1995-2005 arası yapılan muhteşem filmler 1

ekşi'de gör
sinemaya dair en kaliteli yapımların zaten özellikle 2000 yılından önceye ait olduğu doğrudur. 2000-2010 arası da nispeten kaliteli yapımlar var ama özellikle 2010 sonrası için kaliteli film sayısı giderek düşüyor ve bu oran azalıyor. süper kahraman saçmalıklarının popüler olması ve platformların etkisiyle bu kalitenin düştüğünü söyleyebiliriz.

edit: fikrini dile getiren herkese teşekkürler. ben sinemaya çok meraklı ve gönül vermiş birisi olarak, eski yapımların yerinin her zaman daha farklı olduğunu düşünüyorum. diziler için de aynısı geçerli. cgi teknolojisi ve bilgisayarlı efektler ile yapılan filmlerin; animasyonların kalite ve sanatsal yönden kötü olduklarını düşünüyorum. 1980'lerde; hatta daha da önceleri çekilen animatronik efektli bilim kurgu, aksiyon ve korku filmlerini daha etkileyici buluyorum zira hepsinin yapım aşamaları adeta sanatsal ve bilimsel bir çalışmanın ürünü gibi.