bundan 10 sene sonra bile gözümde ergen olacak nesildir. 1990 ve üstü doğumlulara olan bakış açım değişmiyor malesef.
(bkz: gözü toprağa bakmak)
03.06.2016 · 27. sıra
kentactis
19:19