Sık geçen başlıklar

1989 doğumlu birine hiç rastlamamak 3

ekşi'de gör
hepsi yurtdışında olduğundan mümkün durum.

hatta ülkede 85-95 doğumlu nesil komple yok. gittiler.
süper lise mezunu bir 89 lu olarak ben de buradayim.liselerimiz gibi biz de kapandik:)
2003'te lgs'ye girdiler. tercihi önden yapip sinava sonrasinda giren, tuhaf tercih doneminin son nesliydi.

34 olan ülke yaş ortalamasının 1 yaş üstündeler. ne üst kusaklariyla ne sonraki kusakla tam anlaşabilirler. ama huysuz değiller anlarlar 2 tarafın da dillerinden. muhabbetleri iyidir. boomer denmez bu arkadaşlara.

dezavantajlari, aldıkları maddi ve manevi eğitimin günümüzde pek karşılığı yoktur.