Sık geçen başlıklar

1972'den beri ay'a gidilmemesinin sebebi 5

ekşi'de gör
valla bi entry okuyorum gidilmedigine ikna oluyorum, altindaki baska birini okuyorum gidildigine ikna oluyorum. en iyisi hic okumamak, cocuga koyulacak isim basligina gidiyorum ben.
bence bu ay'a hiç gidilmedi teorisinin en komik tarafı, abd ve sscb'nin uzay yarışının doruk noktasında abd'nin ay'a gitmiş gibi yapıp sscb'nin "ufff nyse ya…" deyip kenara çekilmesi.

hadi bir ilki gerçekleştirip nasa'da ve hükumette çalışan herkesin bu sırrı yıllarca saklamasını sağladınız diyelim. ruslar abd'nin, amerikalılar sscb'nin bütün uzay görevlerini takip edip doğruluğunu onaylarken sscb niye yalana ortak olup yenilgiyi kabul etsin…

gerçekten gelmiş geçmiş en saçma teorilerden biriyle vakit öldürmektense… neyse ya bence devam edin, insan içine karışmayın daha hayırlı.
bu basliktaki aya gidilmedi diyen sayisiz sigiri gorunce neden akp'nin hala kazandigini kolayca anlayabilirsiniz. dusunun bunlar bir de okumus sigir, okumamisiniz siz hayal edin.
bi halt yok ve oldukça pahalı

benim için aya gerçekten gidildiğinin en büyük kanıtı dönemin sovyetler birliğinin bu gidişi sessizce izlemiş olmasıdır. yani oraya gidilmemiş olacak ve ruslar bunu anlamayıp sessiz kalacaklar öyle mi?

reisin elinde kabataş görüntüleri olacak ve medyaya servis etmeyecek öyle mi