aşağıdaki gibidir:
"suriyeli sığınmacılara değinmek istiyorum .kalktılar bir sabah şu açıklamayı yaptılar 24 saat içinde emevi camii'ne gidip namaz kılacağız.' bu lafı ettiler bir süre sonra baktılar ki bırakın emevi camii'ne gitmeyi, 3 milyon 800 bin suriyeli türkiye'ye gelmiş şu yönetim anlayışına akar mısınız! şu devletin yönetiminden ne kadar kopuk olduklarını görüyor musunuz! buraya gelenler burada kalmak istemiyorlar tabii daha gelişmiş ülkelere gitmek istiyorlar. gitmek isteyince avrupalılar bizimle masaya oturdular bu hükümetle masaya oturdular. bunlar sizin topraklarınızda kalsın size biraz para vereceğiz sin bunlara bakın. dolar deyince vazgeçtiler gittiler geri kabul anlaşmasını imzaladılar. 3 milyon 800 bin suriyeli şuanda türkiye'de hapiste. bir yere gidemiyorlar. gitseler geri kabul anlaşmasına göre türkiye'ye iade ediliyorlar. dünyada hangi devlet böyle yönetilir? biz neden 3 milyon 800 bin suriyelilere bakmak durumundayız! çıktı 14 şubat 2020'de erdoğan bir konuşma yaptı suriyeli'lere 40 milyar dolardan fazla para harcadık dedi. şimdi 2022'deyiz demek ki 50 milyar dolardan fazla para harcandı. nereye gitti bu para? nasıl buharlaştı? 50 milyar doları suriyelilere versen hepsi han hamam sahibi olur. asgari ücretin yarısı paraya çalışıyor bu insanlar. bundan birkaç gün önce diyor ki 'dün ırak'tan suriye'den afganistan'dan gelmişlerdi bugün ukrayna'dan geliyorlar. yarın nereden geleceklerini bilemez. bu güzel ülkede ana muhalefetin başındaki ve yanındakiler ne diyorlar, biz seçimi kazandığımızda bu ülkedeki mültecileri ülkelerine göndereceğiz diyorlar biz göndermeyeceğiz diyoruz.' diyor. 3 milyon 800 bin suriyeli sayısını tam bilemediğimiz afganistanlıları bunları göndermeyeceğiz diyor. bunun üzerine büyük bir ihtimalle anket yaptı beyefendi baktı ki ankette suriyelilerin gitmesini istiyor çoğu kişi. yeni bir açıklama yaptı 'tek başına bırakılmış olsak da' suriyelileri getiren bay kemal'miydi! buna itiraz eden yanlış yapıyorsun diyen bendim. şimdi aşağıdan gelen tepkisi gördü 'suriyeli kardeşlerimizin dönüşü için elimizden gelen gayreti göstereceğiz' diyor. 3 günde, nasıl bir omurga ya, 180 derece nasıl dönüyorsun? bu neyi gösteriyor? bu bizim ne kadar haklı olduğumuzu gösteriyor. bu türkiye'nin çıkarlarını sonuna kadar savunan partinin chp olduğunu gösteriyor. çünkü biz onları özgür iradeleriyle göndereceğiz."
https://t24.com.tr/…-anlamakta-zorlaniyorum,1028799
20.04.2022 · 16. sıra
non mi avete fatto niente
19.04.2022 14:25