sunucu: fenerbahçe şike yaptı demissiniz doğru mu?
imamoğlu: ben öyle bir şey demedim. ben sadece fene..
sunucu: trabzon hakkında da bir şeyler söylemişsiniz.
imamoğlu: bakin soru soruyorsunuz, konuşturmuyorsunuz. hem ben buraya siyaset konuş..
sunucu: anlaşıldı yine cevap vermeyeceksiniz.
ulan boyle alçaklık olamaz ya. adam imamoğlu'nu hem fener taraftarının önüne atıyor. hem trabzon taraftarının. pisliginizde boğulun inş.
21.03.2019 · 1. sıra
sessiz sakin suskun adam
20.03.2019 00:07