Sık geçen başlıklar

19 eylül 2020 beşiktaş antalyaspor maçı 2

ekşi'de gör
içinde ufacık beşiktaş'lılık olan herkes gol yiyeceğimizi anlamıştır zaten.

bir fifa oynarken, bir de beşiktaş maçı izlerken oluyor bu doğaüstü olay. gol yiyeceğini anlıyorsun. sikseler yiyeceksin, engel olamıyorsun. yiyeceğini bile bile bakıyorsun ekrana.
bir beşiktaşlı olarak söylüyorum ki; maçın iptalini kabul etmeyip, antalya'yı hükmen mağlup etmek saçmalığın daniskası olur. o zaman bu ligi en az puan kaybeden değil, en az pozitif çıkan şampiyon tamamlar.!!