türk tarih profesörü ilber ortaylı tarafından son nokta konulmuştur.
"andımız herhalde geri gelecek, yok gelmeyecekti. öyle şeylere dokundurtmak ayıp. kalkması yanlıştı ve küstahlıktı"
kaynak 1 - kaynak 2
ilber hoca'nın geçmiş yıllarda andımız ile alakalı yaptığı açıklamalar aşağıdaki gibidir;
1 - ilber ortaylı'dan 'andımız' tepkisi
2 - ilber ortaylı andımız yorumu
20.10.2018 · 34. sıra
aslagelmeyecektelefonubekleyenadam
19.10.2018 19:06 ~ 22:33