Sık geçen başlıklar

184 tl olan asgari ücreti 2324 tl'ye biz çıkardık 2

ekşi'de gör
burdan şu mantığa gidelim madem. 2002'de 1.3 tl olan tl/dolar kurunu da 6.83'e sen çıkardın o zaman.
"çalışan kesiminin %7'si asgari ücretliyken, şu an %30'unun asgari ücretli olmasını sağladık, onu da bulamayan 3 milyon haneye de her ay fakir fukara fonundan para pompalıyoruz. herkesi bu yoksulluk bataklığına sürükleyip, etrafımızdaki 50-60 bin insanı milyarder yaptık, vergi de vermiyorlar hepsini sizden alıyoruz çok şükür"

diye devam etmesi gereken açıklama.