verilen linkteki yorumları okuyunca türk halkının okuma yazma özürlüsü olduğunu gösteren video.
yorumlarda yavaş'a atıp tutmuşlar, bu kadar zaman niye çürümesine izin verdiniz demişler. gerizekalı olmasa zaten videonun başında adamın 18 temmuz 2022'de devraldık dediğini ve öncesinde belediyenin yapabilecek bir şeyi olmadığını anlayacak.
şunların oyu da 1 oy olarak sayılıyor ya, böyle demokrasinin çarkını siksinler.
22.07.2022 · 8. sıra
quarkendo
21.07.2022 11:30 ~ 11:35