(bkz: lord eddard stark mı lan o)
hahahahah en sonunda kendi maaşlı troll'lerini bile delirttiler, ya da sümoş bunlara salık verdi gidin eleştiriyormuş gibi gözüküp iyi polis-kötü polisçilik oynayın diye de yemezler.
19.11.2016 · 3. sıra
tsubasa ohzora
14:51