binali yıldırım 21:00'de başlaması gereken toplantıya 20:58'de geldiği için önceden kimse ile görüşmemesi çok normal değil mi?
edit: daha önceden yapılmış bir görüşmeden bahsediliyormuş.
19.06.2019 · 37. sıra
lazybohem
18.06.2019 14:16 ~ 16:23