Sık geçen başlıklar

18 haziran 2019 binali yıldırım açıklamaları 1

ekşi'de gör
binali yıldırım 21:00'de başlaması gereken toplantıya 20:58'de geldiği için önceden kimse ile görüşmemesi çok normal değil mi?

edit: daha önceden yapılmış bir görüşmeden bahsediliyormuş.