ağır galatasaraylıyım.
buna mahalle maçında faul dersen dayak yersin.
takımdan mı utansam, dönen dolaplardan mı bilemedim.
bi ağız tadıyla maç izleyemez olduk.
rezalet.
19.12.2020 · 7. sıra
ozzgr
18.12.2020 20:58