insanların 3 liraya 7 liraya mutluluk almaları yüzlerinin gülmesidir. bu ülkede en lazım olan şeydir.
benim anlamadığım bu insanlar neden bazı sözlük yazarlarına göre zavallı olsun, dövülecek, öldürülecek ve tecavüz edilecek insanlar olsun.
ne yedirdiler oğlum size, neyinizi eksik koydular böyle, nasıl bir nefret kültürünün meyvesisiniz, niye diğer insanların mutlu olmasına alerjiniz var, açıklayamıyorum.
20.12.2015 · 43. sıra
kelemvor
19.12.2015 08:44