hatırlarsınız 2000 yılındaki uefa kupası mücadelemiz de bir italyan takımı ile başlamıştı ve ilk turda çok zorlanmıştık. 1-1 ve 2-1'lik skorlarla bologna'yı elemiştik ve sonuç?
sezon sonu uefa kupası türkiye'deydi!!!
işte yine yeniden o ruh canlanıyohahahsahjsgjhsgd sinirim bozuldu amk. bu takımdan uzun bir süre daha bi sikim olmayacağını tescilleyen maçlardan biri daha.
19.02.2016 · 17. sıra
ekshe
19.02.2016 00:01 ~ 00:20