Sık geçen başlıklar

17 kasım 2017 beşiktaş akhisarspor maçı 1

ekşi'de gör
"galatasaray büyük takımlara puan kaybediyor" diyen beşiktaşlılar, takımları çer-çöp anadolu kulüplerine patır patır puan kaybederken "rakip yerden kalkmadı" diye ağlıyor. zırlayınca tff 2 puan daha yazıyormuş hanenize çünkü.

beşiktaş'ın bu seneki puan kayıpları;

- kasımpaşa
- fenerbahçe
- trabzonspor
- gençlerbirliği
- başakşehir
- akhisar

12 maç oynandı hepi topu, 6 maçta puan kaybı var amk. 3'ü içeride üstelik.

galatasaray'ın puan kaybettiği maçlar;

- antalyaspor
- fenerbahçe
- trabzonspor

varsayalım gs zor takımlara puan kaybediyor, peki ya bjk? çelik-çomak demeden, büyük takıma da küçük takıma da, içeride dışarıda tonla puan kaybettiniz.

unutmadan, alanya ve karabük maçlarınıysa, son on dakikada, sidik zoruyla kotardıklarını söyleyelim.

umarım bir daha; "gs küçük takımları yeniyor yeaa, büyüklere gelince fos" lafını söylemeden önce daha temkinli olursunuz.