ülkenden sadece 1 takım seni şampiyonlar liginde temsil ediyor fakat sen şampiyonlar ligi açılışı için temsilcini anmadan dümdüz herkese başarılar diye tivit atıyorsun.
çekinmeseydiniz "galatasaray dışında tüm takımlara başarılar" yazsaydınız. sonuçta temenniniz o.
18.09.2019 · 7. sıra
baytarafli
17.09.2019 17:25