sizin karşınızda kadın kollarıyla, gençlik kollarıyla, valilikleriyle, il, ilçe başkanlıklarıyla ve medyayı kullanarak sürekli örgütlenen, virüs gibi yayılan bir sistem var. bu insanlar biz beğensek de beğenmesek de ağırlıklarını koymak için seçim zamanı milletin tepesine zebellah gibi çöküyor. chp'nin götünü kaldırıp gitmek istemediği yerlere otobüs kaldırıyor, köylülerin başında bekliyorlar. depremzedelerin oy kullandığı konteynerların dibine çöküyorlar. okullara gidip togg show yapıyorlar. seçim öncesi her yere yayılıp organize sanayilerden, köylerden, esnaflardan, sanayi ve ticaret odalarından, derneklerden oy garantisi alıyorlar. chp ise babala tv'ye çıkıyor. "yok canım yaa sonucu değiştirecek ölçüde bir hile yok" denmesine rağmen başka bir gün 17 bin sandıktan bahsediliyor.
masadaki diğer basiretsizler birbirini yer, masadan kalkma artistlikleri yapmaya devam ederken oylarımızı koruyacak hiçbir sistem devreye girmiyor. seçim öncesinde de dedim, seçim bitti demeye devam ediyorum, akp'nin yayılmasına benzer bir sistem getirmedikleri müddetçe, örgütlenmedikleri müddetçe, oturup birbirlerini yedikleri müddetçe kaybetmeye mahkumlar.
vatandaş sizin yerinize sandıkları korumak zorunda değil. zibilyon parti birleşip bir siki becerememişsiniz gördüğüm kadarıyla. ne olur bir daha birleşmeyin.
yeri gelmişken, yerel seçimlerde chp'ye asla oy vermeyeceğimi söylemiştim. yaşadığım şehri de benzer şekilde yönetiyorlar. kıyıda yaşayan zengin kesimin rahatı gözetilerek yapılıyor tüm belediyecilik. onlar, bir yere rahatça gidebilsin diye tramvay denen garabeti kullanabiliyor, vapurla seyahat edebiliyor, 135524 otobüs seferi emirlerine amade, izban desen aynı, biz a noktasından b noktasına varacağız diye 58 vesait yapıyoruz. şikayetlerimizi dinleyen yok. daracık yolları iyice tıkamak için tramvay yapıyorlar, sanki o yollardan otobüs geçmiyormuş gibi. mesai çıkışı tramvaylar yüzünden tüm trafik felç. bir tane metro yapmayı beceremediler, tin tin izban bekliyoruz o da habire bozuluyor. şehirde günlerdir yağmur vardı, yollar çöktü lan. milletin arabası çukura gömüldü. dışarıdan gelen de kıyı şeridini görüp "ağıağğağ izmir :))) moderen şehir :)))" diyor. gel ben makyajını silip seni içerilere götüreyim azıcık. beş dakikadan fazla zaman geçir, görürsün izmir'i. belediyesinde bile korkunç bir hemşehricilik var, herkes aynı şehirden. liyakat diyorduk değil mi...
aynı kafayla seçimi yönetmeye çalıştılar bir s2m olamadı işte. bu boomer ve götü rahat anlayıştan kurtulmaları gerek.
06.06.2023 · 27. sıra
nice tnetennba
05.06.2023 10:13 ~ 10:47