ankara altındağ'da yaşananlar, mülteci karşıtlığının bir sonucuymuş.
gören de diyecek ki türkler saldırdı, onlar da misilleme olarak türk gencini öldürdü.
lan türk'ün evladını öldürmüşler, mülteci karşıtı olmayacağım da mülteci sever mi olacağım?
doğu türkistan'dakilere konu gelince ağzınızı açmayın, 3 maymunu oynayın habeş artıkları.
foncular, yandaşlar ve kendisine sosyalist diyen solcular; söz konusu mülteciler olunca aynı telden çalmaya başladılar.
ne güzel dünya be.
ülkemize gelen kimseyi geri gönderemeyizmiş.
ya sizin ılık götlü solculuğunuza sokayım. öyle bir gönderirim ki yol bile esas duruşa geçer.
hiçbir ırk, hiçbir zulüm, benim halkımın refahından daha kıymetli değildir.
her gün taciz, tecavüz, cinayet haberleri görmekten bıktık biz artık.
millet olmayı bilmeyenlerin akıbeti sekmez, şaşmaz. bu insanlar vatansız.
öyle bir ordu ki tek kurşun atmadan teslim oluyor. öyle bir millet ki direnmeyi aklından geçirmiyor.
karılarını kızlarını bırakıp kaçan adamların, benim ülkemde işi olamaz.
tüm siyasi partiler şunu anlayacak; bu ülkenin sahibi benim.
ve bu ülke benim evim. rızam olmadan kimseyi dayatarak evime sokamaz ve beni beraber yaşamaya mecbur bırakamazsınız.
eğer benim fikrimi önemsemiyorsan, benden vergi de almayacaksın arkadaş.
türkiye, dünyanın mülteci kampı değildir. türkiye, dünyanın jandarması da değil.
bana ırkçı diyebilirsiniz. sikimde olmayacağını bilmenizi isterim.
18.08.2021 · 7. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
17.08.2021 13:05 ~ 13:17