Sık geçen başlıklar

17 ağustos 2020 berat albayrak'ın attığı tweet 1

ekşi'de gör
o 1291 dolar yabancinin 2 haftalik maasi, bizde ise 4 aylik maas.
ayrica dolarla mi maas alıyoruz, neden dolar diyor?