Sık geçen başlıklar

16personalities.com 2

ekşi'de gör
her kişilik testi gibi bu da katılımcıyı pohpohlamaya ve hafiften gururunu okşamaya yönelik bir test. burç yorumları gibi biraz... siz hiç "sik kafalının tekisin" diye sonuç çıkaran samimi bir test gördünüz mü?

edit: mesaj geldi. solo test daha samimiydi.
%13 çıkıp ''vay bee azınlıkta olmak başka'' diyen var lan.
lan oğlum 16 personalities demek 16 kişilik tipi demek, yani:
100'ü 16'ya dümdüz eşit bölsen bile kimlik başı ortalama yüzde 6 olmak düşüyor.
ve 13'te olan kendini azınlıkta zannedip gurur duyuyor.
sözelci olmak böyle bir şey demek ki.

not: fark ettiğiniz üzere beni de bilmiştir: doğal olarak entp-a tartışmacı ( öss %3)