Sık geçen başlıklar

160 tl'lik borç için tecavüze uğrayan adam 1

ekşi'de gör
bundan daha da kötü olan bir şey varsa o da verilen tepkilerdir.
160 tl için mi. bir de 2 çocuğu olan adama yapılır mı bu. oha adam 55 yaşındaymış gibi tepkiler var başlıkta.
anlamadığım borç tutarı 16bin olsa, adamın çocukları olmasa ve yaşı da 55'in altında olsa sike sike borç tahsilatı uygun mudur ahali? ne dersiniz?

ülke iyice raydan çıktı.
sapkınlıkta, ahlaksızlıkta nirvanaya ulaştı.
bu kararı veren hakime zaten söylenecek bir söz yok.
adamın zorla evine giriyorlar, darp ediyorlar üstüne bir de tecavüz ediyorlar. buna rağmen tutuksuz yargı.
keşke mahkemede cb'yi sevdiğimi söylediğim için beni dövdüler deseymiş.
o zaman anasını sikerlerdi bu iki tecavüzcünün.