bu saatte neden sela verilir?
diğer şehitlerden neden ayrı tutulur 15 temmuz şehitleri diğer şehit ailelerine yazık günah değil midir?
(30 ağustos, sakarya, çanakkale, kore, doğuda batıda terörden şehit düşmüş her bir çocuk bebek kadın erkek vatandaşımız?)
yıllarca terörle uğraşmış bu ülkede neden sadece 15 temmuz için böyle bir uygulama var?
diğer darbe girişimleri için neden sela okutulmuyor?
bu saatte hastası yaşlısı sınavı bebeği olanlara bu yapılan ayıp değil midir dinde yeri var mıdır?
17.07.2023 · 15. sıra
eksi premium
16.07.2023 00:15 ~ 00:25