bağdat caddesinde bugün gezen kornali comarlardan belliydi.
sırf artistligine gezer bunlar da. akrabası geldiği zaman da; "besıktas, kadıköy moda"yi gezdirir ıstanbul çok güzel diye.
bre adam (!) sen yoksun diye güzel. ben sultanbeyli'de kahveye gidiyor muyum?
17.07.2016 · 5. sıra