doğrudan kripto alışverişine vergi koyamazlar ama insanların eski işlemlerine göre geriye dönük devasa bir vergi borcu çıkarabilirler. paribu'ya, btctürk'e, bankalara açacakları bir telefona bakar. binance da ya yola gelir ya da kapatılır. yani devlet mekanizmasını ele geçirmiş bir gasp çetesi lideri olsaydım aynen böyle yapardım.
milletimiz hak ediyor mu, hak ediyor.
17.03.2021 · 17. sıra
dr nihilist
16.03.2021 12:38 ~ 12:56