Sık geçen başlıklar

16 eylül 2021 eintracht frankfurt fenerbahçe maçı 2

ekşi'de gör
ulan 2 dakika içinde penaltı oldu sevindik, penaltı kaçtı üzüldük, dönen top gol oldu sevindik, gol iptal edildi üzüldük. kalbi olan insalar izliyor bunu alooooo!?
ulan nihayet!
bıktım 3 senedir sivas'tan, antep'ten, malatya'dan.
farklı bir atmosfere, farklı yüzlere hasret kaldım.

bu 3 sene içerisinde en çok da;
"boşver avrupa'yı lig daha önemli - avrupa ligi oyuncuların giderlerini karşılamıyor" diyerek içimizi çürüten orospu çocuklarından tiksindim. bu tarz ergen avuntularından, iğrenç tesellilerden de kurtuluyoruz böylelikle.

sonuçtan bağımsız, takıma çok şey katacağını düşünüyorum bu katılımın. bizim için uzun sayılabilecek bir süredir avrupa'da grup maçına çıkamıyoruz, bu da kulübün futbol kültürünü kapalı hale getirdi. bir kültür şoku yaşamak lazımdı ve ilk rakibin alman olması epey olumlu. camiayı çevreleyen sisi pusu dağıtacak, teknik anlamda da oyun direncimizi artıracaktır.

bakıldığında 20 yıla yakın zamandır, avrupa arenasında fenerbahçe'den daha ileriye gidebilen olmadı. bu açıdan da beklenti epey yüksek.

maça gelecek olursak, kaybedeceğimizi düşünmüyorum. tabii dikkatli de olmak lazım.

haydi hayırlı olsun. umarım nisan ayını görebileceğimiz bir serüven olur.