dinlemek istedim, sağlık bakanı diyor ki;
savaş, cephe, yardım edin, insanımız tedbir almayarak bla bla bla...
kardeş şehir şehir sayıları neden veremiyorsunuz neden şeffaf olamıyorsunuz onu da açıklasan keşke..
adam köyde çocuğunu tarlada çalıştırıyor götünde donu yok bu gelmiş hala "herkes telefonuna hes indirsin" falan diyor..
dinlemeye devam edenlere sabır ve bu karanlık akp döneminden bir an önce kurtulmamızı diliyorum.
17.09.2020 · 13. sıra
sokak capkini degilim
16.09.2020 20:13