bence kadınlar uzakdoğu sporlarından birini öğrenmeli. erkekler de devlet tarafından toplu seminerlere alınmalı. seminerlerin konusu ''insan insana nasıl davranmalı'' olmalı.
böylece bu tarz olaylar minimuma indirgenebilir.
18.09.2016 · 43. sıra
medvedev
19:06