uzun bir dönem oynadığı mıy mıy futbolla gözümüzü kanatan barcelona ağır bir şekilde rencide ediliyor. o oynadıkları garabet şeyle bütün futbol insanlarının kanlarına girmişlerdi. bal'da bile top yapmaya çalışan takımlar olmuştu :(
zamanında casillas özetlemişti, "barcelona moda. moda da geçicidir."
moda bitti.
18.08.2017 · 11. sıra
tgs
17.08.2017 00:44 ~ 00:45