a sporu hiç takip etmem. sadece fenerbahçe düşmanlığını sağda solda görür, videolardan izlerdim.
spikerin şu yarım saatte söylediği iki mide bulandırıcı söz;
1- vesely üzerinden ribaund alan hamilton için; hamilton bugün vesely’i denize döküyor.
2- ortalığın karıştığı kavga anında; vesely sanki kendini biraz atmış gibi duruyor.
bu iki cümle net taraflılıktır, net yavşaklıktır. iğrençsiniz.
17.02.2020 · 40. sıra
gecegelencis91
16.02.2020 19:00