Sık geçen başlıklar

1500 akaryakıt istasyonunun kapanma tehlikesi 1

ekşi'de gör
bizi ilgilendirmeyen tehlikedir. benzin istasyonu sahiplerine de 500 dolar maaşımla ben mi üzüleyim aq?

edit : zenginin biri bana dm’den “hayir napcaz parayi fakire mi verelim. fakir bilmiyo ki yönetmeyi ver parayi 2 ayda gazino pavyon en iyi coinde yesin sonra siksin kafasina“ yazmış.

benim bu tipler hakkında ne kadar haklı olduğumu da sağolsun kanıtlamış. geçim zorluğu çeken milyonlarca yurttaşı “parayı fakire mi verelim” diyerek aşağılıyor. bunları iyi tanıyın. bunlar “zarar ediyorum benzin istasyonumu kapatıyorum” dese jipine biner 10 tane evinden kira alıp yaşamaya devam eder. ağlayıp zırladıklarına bakmayın.