"pahalıysa müşteri profili sen değilsindir" diyen tipleri göstermiştir.
yahu, bir dürümün müşteri profili dediğin kimdir? bir dürüm için rahmi koç olmak gerekiyorsa bunu savunamazsın. üstü başı yırtık insan bile iki sene önce bir dürüm yiyordu yahu.
"müşteri profili sen değilsindir" miş! lafa bak. sanki kuru ekmekle besleniyoruz. müşteri profili ben değilim tabii ki çünkü enayi değilim. onların müşteri profili senin gibi enayiler. ben 180 tl'ye birinci sınıf restoranda kebap yemiş insanım. sen enayilik yapıp dürüme istersen 510 milyon tl. ver. çok da sikimdeydi.
03.03.2024 · 30. sıra
sen adisin
01.03.2024 23:51 ~ 23:53