Sık geçen başlıklar

15 temmuz'un yıldönümünü umursamayan kesim 2

ekşi'de gör
ben gidip birini vursam sonra müdahale edip kurtarsam , bak benim sayemde yaşıyosun diye her sene kutlamamız sizce mantıklı mı aq ? başımıza bunlar musallat etti yarak kafalı fetöcüleri şimdi de bayram diye kutluyolar utanmadan. bu ülke kötü, saçma , mantık dışı olan her şeyin başkenti olabilir şaşırtmaz.
araplar birbirini öldürüyor niye umursasınki.. o açıdan bayram ama karışmayın sakın.. :d