bilmeyen var mı zaten? seçim yaklaşıyor ya, öpüşüp barışırlar. dershanelerin kapatılması zamanlarında feto'nun dershanelerinden çıkan evet referandum oylarını hatırlamayan var mı?
beraber yürümediler mi bu yollarda, beraber ıslanmadılar mı yağan yağmurlarda? "hocam döğğğn" diye ağlamadılar mı?
dün fetocu olurlar, sen din düşmanı.
sonra onlar anti fetocu olurlar, sana fetocu derler.
sonra onlar yine fetocu olurlar sen yine din düşmanı...
bu işler böyle çünkü siyasal islam insanlık tarihinin en aşağılık yönetim sistemi. çünkü bunlarda zerre utanma yok.
bu ülke, bir gün umarım herkesin, her şeyi rahatlıkla konuşabildiği günleri görür. yine en çok bunlar inkar edecek ne yaptılarsa
çünkü bunlar utanmaz.
04.02.2021 · 10. sıra
dinazorlar turkmus haci
03.02.2021 00:02 ~ 05:32