Sık geçen başlıklar

15 temmuz'u fetö yapmadı 1

ekşi'de gör
bilmeyen var mı zaten? seçim yaklaşıyor ya, öpüşüp barışırlar. dershanelerin kapatılması zamanlarında feto'nun dershanelerinden çıkan evet referandum oylarını hatırlamayan var mı?

beraber yürümediler mi bu yollarda, beraber ıslanmadılar mı yağan yağmurlarda? "hocam döğğğn" diye ağlamadılar mı?

dün fetocu olurlar, sen din düşmanı.
sonra onlar anti fetocu olurlar, sana fetocu derler.
sonra onlar yine fetocu olurlar sen yine din düşmanı...

bu işler böyle çünkü siyasal islam insanlık tarihinin en aşağılık yönetim sistemi. çünkü bunlarda zerre utanma yok.

bu ülke, bir gün umarım herkesin, her şeyi rahatlıkla konuşabildiği günleri görür. yine en çok bunlar inkar edecek ne yaptılarsa

çünkü bunlar utanmaz.