bu adamı sadece ekşi'de açılan başlıklardan okuyup takip ediyorum.
her başlığın altında 5 yaşındaki çocuğun bildiği şeyleri söylediğini, sürekli tekrara düştüğü bahsi açılıyor.
on senedir ekşideyim bi güne bi gün sol framede görmedim ki bu adamın söylediği konular hakkında başlık açılsın altında tartışılsın. futbol, sex, alet boyu, maaş hesaplamaları çizgisinden çıkamayan adamlar sürekli bu adamı hiç bir şey bilmemekle suçluyor akuyim.
ekonomi hakkında en azından mevcut sistemden çok daha iyi olan tweetler silsilesidir.
edit : ağzına cds'yi alan mesaj kutuma damlamış, anladık herkes malum şahıs kadar ekonomist ülkede.
16.07.2022 · 39. sıra
travis scott
15.07.2022 08:09 ~ 12:40