valla galatasaraylıyım ama trabzonspor kaybetsin fenerbahçe kazansın istiyorum. şampiyon olacağından değil ama yine de o korkuyu yaşasınlar.
geçen trabzonsporlu oyuncu puan farkı ile ilgili "valla bilmiyorum çok olunca karıştırıyor insan" gibi bir açıklama yaptı ya, nerden bakarsan bak seviyesizlik. bu kulüplerin sizin tarihinizden çok başarısı tarihi var neyin artistliği bu?
bugün bir puan kaybedin de daha dur adana, hatay, başakşehir deplasmanlarınız var. bakalım nasıl çıkacaksınız onlara.
bu sene şampiyon oldunuz oldunuz, bi 30 sene daha size şampiyonluk yok sonra.
16.04.2022 · 14. sıra
high over and over
15.04.2022 21:31