muayene için doktor odasına girdiğimde insan gibi selam verip, doktorun hatrını sorunca ve kibar davranınca doktorların gözüne far tutulmuş tavşan gibi kaldığını gözlemliyorum uzun süredir.
o kadar alışmışlar ki kendilerine hoyrat davranılmasına insani davranış gördüklerinde afalliyorlar. üzücü ve yıpratıcı bir durum onlar için.
birazcık insan olun her yerde. çok zor bişey değil. kendinizi emanet ettiğiniz insanlara da bi zahmet daha kibar olun.
neden sonuç ilişkisi kurmayı bilmeyen sığırlar her şeye kinleniyor zaten. onlar önemli değil.
16.03.2022 · 22. sıra
bizhamidinpicimiyiz
15.03.2022 13:37 ~ 13:40